zondag 1 mei 2016

Topje gehaakt

Hallo bloggers,
Dit gave garen kreeg ik van tante Lijda.
Vijf bolletjes Tahiti van Schachenmayer.
Wat ga ik daar mee doen? Ik wst het nog niet. Tot dat Mirjam kwam met ditzelfde garen en daarmee een top aan het haken was. Zag er ontzettend leuk uit. Dus ik ben er ook mee begonnen.
We gaan straks als ANWB stel de zomer in, alleen nog ff dezelfde afritsbroek en wandelschoenen.
(Btrigitte Kaandorp)
https://youtu.be/ArOnn1tWzFc
Goed, dat was mijn doel goor vandaag. Het volgende is een gebreid truitje (drops nr 170-7) van Lammy Yarns Rio, ook een beetje roze met grijs en wit.
Het lijkt wel of ik van mijn blauwe pad af ben gedwaald, maar geloof me, dat is niet waar hoor! Het volgende project us gewoon weer bkauw
Liefs
Marianne

2 opmerkingen:

  1. Wow, you are good at this, it is absolutely beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden,Marianne.Leuke,frisse kleurtjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen