vrijdag 20 januari 2017

Ik ben er klaar voor!

Vandaag nog even sokkennaaldjes erbij gehaald, zodat ik gelijk kan beginnen aan de mystery sokken vanavond.

Ondertussen vandaag Mirjam en Jannie op bezoek gehad, heerlijk bijgekletst, elkaars breiwerk bewonderd, nog meer gekletst en bij ons favoriete wolwinkeltje geweest, Koperdraadje in Alblasserdam.

Gelijk de workshop voor aanstaande donderdag betaald, een workshop van Noors breien, door Hadewych van der Werf.

Leuk, leuk , leuk.
Ook daar moet ik nog even een proeflapje voor breien dit weekend, dan doe ik dat gelijk maar het patroontje van mijn volgende vest, dan weet ik alvast hoe dat gaat.

Manlief is vrij, dus we gaan heerlijk genieten!
Fijn weekend!
Liefs
Marianne.

1 opmerking:

  1. Oh, wat leuk en spannend! Ik heb ook altijd een heel aantal werkjes naast elkaar om aan te werken hoor. Leuk voor de afwisseling en je valt nooit in een gat!
    Succes met de sokken en ik ben al benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen