woensdag 25 januari 2017

Proeflapje...

Ha lueve blogvriendinnen,

Wat fijn dat jullie mijn blogje zo lief mooi en leuk vinden! Dat doet mij goed.
Het heeft me totdenken gezet waarom ik een beetje gestopt was.

Ik denk doordat mijn vriendin is overleden, Lenie van Alleen maar leuke dingen, zij was mijn echte soulmate, we konden met elkaar janken, lachen, uren praten en wisten alles, maar dan ook echt alles van elkaar. Tot 8 september 2015.

Door meer omstandigheden heb ik een diepe rouw periode gehad.
Maar, ik ben er weer! Ik zie weer licht.

Dus, vooruit maar weer!
En morgen, dus 1 van mijn passies, een breiworkshop van Hadewych van def Werf. Whow, die jan mooi breien.......
Daar krijg ik dus morgen les van!
Gaaf he!
We moesten een proeflapje breien, dus ik heb het patroon van mijn volgende project even geprobeerd. Het is een Engels kooppatroon van Ravelry, dus ik moest echt een keer het patroon breien, geheel tegen mijn principe in, een proeflappie!
Dat ga ikmorgen gebruiken!

Zo, weer genoeg gezeurd.
Wat vinden jullie van d steek? Gäf he!

Liefs
Marianne.
Ps. Ik hoop morgen weer wat kneepjes te leren😉

2 opmerkingen:

  1. Te mooi voor een proeflapje! Leuke steekjes zijn dit hoor...
    Ja, een overlijden van iemand die je lief en dierbaar was, hakt er behoorlijk in. Naast het gemis besef je ook hoe eindig een leven in feite is...
    Goed dat je je hobby's weer oppakt en lekker aan het bloggen bent.
    Ik lees je berichtjes graag!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen