zaterdag 4 maart 2017

Scheepjes Cal.

O, o o, bloggers.

Het ging zo goed met de berichtjes he.
Nu ben ik zo druk met haken, breien, wandelen, werken, gezellige dingen doen, verjaardagen met de daarbij horende kadootjes maken, dat ik mijn blogje vergeet bij te houden.
O ja, nog een smoes. Ik was ziek, daarna hubbie ziek, gekke griep.

Maar goed, ik ben er nu en zal eens even wat laten zien. Maar wat ook alweer.
Ohhh ja, de Scheepjes Hoogga Cal.
Neee, dat ga ik nu echt niet doen hoor, borduren op haakwerk. Nee, nee, de kleuren, de pakketten. Nee, ik doe het niet.
Oh, zegt Lia van het Koperdraadje, maar dan kun je de kleuren toch aanpassen.

Ja, ehhh, nou,   Lia is al bezig met kleuren zoeken.

Ohhhhhh, ja! Ik wil! Mooie kleuren, zacht en stoer.
Yes!
Nou ja, ik werd vrolijk van de kleuren en ben begonnen en o wat word hij gaaf!
En het borduren valt best mee. Het is heel anders dan gewoon borduren natuurlijk, maar ook wel weer leuk om te doen!

Dus het is weer ouderwets druk op de bank.
Mijn Fair Isle vest heb ik ook weer opgepakt, mijn grijze vest gaat heel hard, ik moet de Latvian Sampler nog 2 weken breien, sokken voor Mink op de pennen, meedoen op Ravelry met de sockmadness, een roze Vera breien.

Je zou er moe van worden he,
Nou het geeft mij energie!
Hoe meer werkjes, hoe meer productiviteit!

Liefs
Marianne.

2 fotoos, 1 van de Cal, de andere van de Sock madness.

1 opmerking:

  1. jouw CAL wordt ook mooi! en leuk patroontje van je sokken, veel brei en haak plezier!

    BeantwoordenVerwijderen