dinsdag 11 april 2017

Lekker frutten met lappies!

Ha bloggers,
Nou de kogel is door de kerk. Ik stop met Dear Jane en ga met de stofjes daarvan een leuke hexagonnen quilt maken. Dus heerlijk bkauw witte hexen.

Maar, tot due tijd frut ik met een Moda snoepje.
De Quiltster uit Kerkwerve heeft een patroon met 44 snoepstofjes voor een tasje.
Dit patroon heb ik gekocht op de beurs. Lange tijd geleden kreeg ik van een lieve tantevriendin een hele doos met Moda snoepjes, maar ja zo mooi om naar te kijken..... dus zonde om iets mee te maken, lag deze doos nog vol in de quiltkast.
Nu niet meer, de snoepjes gaan gebruikt worden!
Voor een tasje, misschien nog wel een tasje.... hahaha.
Nu het eerste tasje in handen, onder handen. Alles is gesneden, de lapjes genaaid, een vlieseline voor versteviging erachter. Ik ben hem aan het doorpitten, daarna kan het tasje in elkaar genaaid worden.

Liefs
Marianne.

1 opmerking:

  1. Jij bent maar druk met je lappies😆ben heel benieuwd naar wat voor tasje het gaat worden,aan de lapjes kan het niet liggen ......🙂want die zijn leuk!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen