vrijdag 7 april 2017

Quilt en Patchwork dagen.

Ha bloggers!
Hebben jullie het al vernomen? Het wordt komend weekend prachtug lenteweer.

Maar dit terzijde.
Vandaag was ik met Lijda naar Rijswijk, in de Broodfabriek is een quilt en patchwork beurs dit weekeind.
Vandaag was de eerste dag. We hebben heel erg veel gezien, veel gevoeld aan mooie stofjes, veel mooie quilts gezien, handigheidjes, lapjes en patroontjes gescoord en zere voeten.
Het is het slenteren he.... man o man, wat doen me die poten pijn!
Maar ja, ik heb van onze neef een prachtige mal gekregen, een grotere hexagon. Ik stop met Dear Jane, teveel gepruts.
De lapjes ga ik gebruiken voor een hexenquilt.

Maar eerst eens een gied speldenkussen maken, al die kleine dingetjes met goedkope vulling, daar worden spelden en naalden bot van
Dan een lief tasje frutten.
Dan de vingerhoedjes quilt maken, ondertussen breuen, haken. Ach.
Je kunt ook naar de kroeg gaan, dan is je tijd ook gevuld, hier heb ik nog tijden plezier van! Hahaha.

Nou, de beentjes willen plat.
Welterusten, geniet van een goed weekend!
Als jullie me missen......
Je weet de reden!
Veel lapjes te verwerken!

Liefs
Maruanne.

1 opmerking:

  1. Heerlijk om je blog te lezen. Wat een fijne dag hebben we gehad Marianne. Heel veel succes met je projecten. Ik ga aan de Stone verder.
    Liefs gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen