vrijdag 13 oktober 2017

Mouwen en cachen.

Ha lieve blogvriendinnen.

Vandaag heerlijk samen met Mirjam gebreid, de ene mouw van mijn vest was al klaar, de andere was ik nog met het boord bezig.
Vandaag dus en flink stuk opgeschoten zoals jullie zien! Heerlijk he!
Straks is hij af als het koud wordt.

En dan zie ik ineens een nieuwe virtuele cache voorbij komen in ons eigen dorp! Ja even twijfel, zal ik wel, zal ik niet........

Toch maar snel op de fiets gesprongen want hij ligt op plaatsen die ik ken, waar ik vaak met Puk wandel.
Snel de fotoos genomen en thuis gelogd, wat denk je? Stf! Dus een podiumplek! Tweede weleens waar, maar toch!
Mijn eerste virtuele cache, mijn eerste podiumplek. Een vermelding op mijn blogje waard toch!
De 128ste cache.

Fijn he, morgen is dh vrij en gaan we samen op pad, op naar de 150!

Goed weekend allemaal!
Liefs
Marianne.

Ps. Geocaching is een spel wat wereldwijd gespeeld wordt door volwassenen en kinderen. Het bestaat al ruim 10 jaar en overal liggen schatten verborgen, van mijn thuislocatie tot en met de andere kant van de wereld.
150 caches gelogd is dus nog niet veel, maar een begin.

2 opmerkingen:

  1. Zo zo daarom had je zo'n haast🤣toch wel eerst het huis gestofzuigd hee maar leuk hoor een nieuwe cache erbij en je mouw ook weer stukje verder👌
    Fijn weekend Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, ik wist het toen nog niet! Ja eerst gezogen hoor!
    Dank je!

    BeantwoordenVerwijderen