woensdag 22 november 2017

Breien, quilten of haken....

Ha dames.

Nou de Sint kan komen hoor, de kadootjes zijn ingepakt.

Ondertussen word er hard gewerkt aan een nieuwe trui voor manlief, de cosy woondeken cal en......
Tada! Tromgerofffelll..........
De Gossip!

Vanmiddag toestemming gekregen van juf Lijntje dat mijn maten voor de blokjes goed waren, zoals het een echte de Groot betaamt werd er hier en daar een kritiekpuntje geuit over mijn appliceerwerk, (dat betekent dus dat het goed was, als ze niks zeggen, of dat het er goed uit ziet, begin dan maar opnieuw want dan is het niet goed), dus goed gedaan!
Heb ik het eerste blok dus echt bijna klaar. Jammer genieg ging er veel tijd verloren met het zoeken naar mijn diagonaal lineaal voor blokken.
Maar uiteindelijk de 2de x gevonden op de plaats waarvan ik zeker wist dat hij moest liggen, maar de eerste x er toch echt niet lag!

Ach, zondag verder.
Maar eerst vrijdag boodschappen doen op de beurs in Nieuwegein!

Liefs
Marianne.

1 opmerking: