zondag 31 december 2017

31 december 2017.

Ha lieve bloggers.

Zo de laatste dag van weer een bevlogen jaar.
Met al zijn ups en downs voor iedereen.
2017 bracht verdriet, maar ook heel veel liefde.
Als ik kijk naar mijn vriendenkring, allen die mij steunen in verdriet, maar ook in blijdschap, kan ik alleen maar blij en dankbaar zijn.
Voor alle gezellige dagen met de Sissters, de wandelingen met mijn loopmaatje, de knutselmidagen met mijn knutselmaatje, de brei en haakdagen met mijn handwerkmaatje, de rommelochtenden met mijn rommelmaatjes, de quiltpraatjes met lieve tante en de bankhangdagen met mijn liefde.
De bijzondere momenten met onze prachtige zoon.

Dat alles maakt me een gelukkig mens!

Maar wat is geluk. Als je een geliefde moet missen? Geluk is breekbaar. Daarom koesteren we wat we hebben.

Zo aan het eind van een jaar overdenk je wat je gedaan hebt, wat er goed ging, wat anders had kunnen zijn.
En je begint met goede moed aan een nieuw jaar. 2018 geeft nieuwe kanse, nieuwe hoop, nieuwe liefde, nieuw leven en ongetwijfeld ook verdrietige momenten.

Op deze laatste dag van dit oude jaar heb ik als voornemen......
Eerst eens op handwerk gebied wat ufo's tot affo te maken! Goed he....

Ik ben bang dat ik voor februari al gestruikeld ben. Maar goed.
Voorlopig heb ik mijn cosy woondeken klaar en ben ik een kol aan het afmaken.
Mijn karretje is opgeruimd, dus alles staat klaar voor 2018!

Voorzichtig met vuurwerk lieverds.
Veel plezier bij wat je gaat doen en tot volgend jaar!
Liefs
Marianne.

1 opmerking:

  1. Gaaf je deken is al af👌kom hem snel in het echt bekijken!
    Groetjes Riet xx

    BeantwoordenVerwijderen