dinsdag 16 januari 2018

#2 de project klaar!

Ha blogvriendinnen.

Het is echt winters weer hier, storm, regen, hagel.

Afgelopen zondag was het nog prachtig weer en heb ik met vrienden de dag op Katendrecht doorgebracht. Alle caches die er liggen heb ik gedaan. Zo gaaf.
Ketelbinkie, het verhaal. De SS Rotterdam, blijft indrukwekkend. De Holland Amerika lijn, Hotel New York.
Uiteindelijk de dag afgesloten in de foodfactary met een zalig kaasplankje en een heerlijke kop munt thee.

En toen maandag, was toch mijn dh vrij! Op naar Gorinchem. Cache gepakt en gesnuffeld in de kringloop.
Gisteren was hij ook vrij en hebben we niets bijzonders gedaan, lekker thuis op de bank, de gewone dingen, maar het voelde als vakantie!

Nou ik heb dus mijn tweede project af van 2018!
Lekker sokken gebreid. Heeerlijk!

Vandaag een nieuw stel opzetten.
Het patroon is de simple skype van Ravelry. Breit heerlijk weg.

Liefs
Marianne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten