dinsdag 30 januari 2018

Dit is een echte UFO!

Ha bloggers.

Zoals jullie gezien hebben, ben ik het zakkenvest aan het breien. Ontzettend leuk om te doen, maar via een workshop .
Dus je krijgt huiswerk mee. Dat huiswerk is klaar. Dus ging ik sokken breien. Prima op zich, ik had nog 2 paar op de pennen staan, nu nog 1 paar, maar toch ook wel een beetje saai.

Ik heb lopen denken en denken.
Dus ik dacht, ik ga wat nieuws beginnen. Ik heb nog voorraad voor een trui, een kussen, ben nog met een langlopend vest bezig.
En ineens bedacht ik, ik heb ook nog de tas Door het Lint!

Eureka! Die hangt al 4 maanden in de kast te hangen...... niks wordt er aan gedaan, hij zit in een tas.
Dus. Ik heb hem uit de kast gelaten, bevrijd zeg maar. En ik ben rustig aan een paar toeren fair isle gaan breien. De bodem was er al, er was al een toer of 5 klaar. Dus. Nu lekker verder met deze echte UFO!

Sokken doen we uiteraard tussendoor. Ben met de 2de sok bezig van de romeinse rib sokken dus dat komt helemaal goed.

Liefs
Marianne.

1 opmerking: