donderdag 4 januari 2018

Quallity time!

Ha lieve bloggers,

Allereerst wens ik jullie een gezond en creatief 2018 toe!

Mijn jaar begint goed. Vol goede voornemens, ik zal jullie er niet mee vermoeien, maar ik heb meer ruimte gecreeërd voor tijd.
Mijn hobbykamer is opgeruimd.
Wat? Ja echt waar! Je kunt weer binnenkomen hoor. Je mag er weer kijken.
Nu had ik 2 mooie karretjes van een zweeds warenhuis. 1 voor quiltspul en 1 voor brei en haak spul. Wat was er aan de hand.
Nou die quiltkar puilde uit van de rommel. Echt een ongeorganiseerde bende. Dus vanmorgen, na mijn kamer eerst eens orde in de chaos gebracht.

Tsja, van het een komt het ander hė. Je ziet een gossipblok en stofjes.
Dus ga je er even mee aan de slag.
Dit wordt blok 2. Beginnen met de steeltjes. Nou ja, ik had nog nooit met de biaismaker gewerkt, met biaistape niet, dus de eerste ging niet goed.
Oh oapier moet ervan af, van de tape. Natuurlijk.
Juist zo gaat dat dus.
Gelijk maar even opgespeld zodat ik zeker weet dat ik voldoende steeltjes heb.
Nu eerst die vastnaaien, ook even borduren en dan kan ik verder.

Oh wat heerlijk he!
Gewoon tijd om even iets te doen. Oh ja, de strijk is ook weg hoor. Dus ook nog nuttig geweest in het huishouden.
Morgen verder.

Liefs
Marianne.

3 opmerkingen:

  1. Joo......jij ook de beste wensen voor 2018 enne GOED BEZIG😀😀
    Groetjes Riet xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Looks like fun I wish I could come over and show you how it really is fun and fast to use a bias maker, cut on diagonal and you feed the fabric through and it folds the ends under so you can iron it as you go. Maybe there is a demo on YouTube. 😄

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel Riet en Carrolyn! Ik ben inmiddels you tube aan get afstruinen en denk dat ik iets verkeerd gedaan heb met de tape, maar ze zitten vast. Datblijven ze ook. Inmiddels dd stofjes uitgezocht voor dit blok verder en de cirkels erop .

    BeantwoordenVerwijderen