zondag 28 januari 2018

Wachtkamers.....

Ha lieve blogvriendinnen.

Het wil maar geen winter worden he. En dat terwijl ik gezorgd heb voor een wintervoorrraad wolletjes....

Jammer.
Maar ach, we breien heerlijk door hoor!

Deze sokken zijn voor een cache vriend. Gemaakt met Kette wol, maat 45.
Gewoon om warme voeten te hebben tijdens onze gezamelijke hobby.

Nu nog een paar afmaken voor mijn wandelmaathe en dan gaan we weer aan de gang voor manlief.

Een mooi wachtkamerwerkje als je regelmatig moet wachten omdat de dr langer doet over zijn geplande afspraken.

Afgelopen week zat ik bij de bloedafname, zaten er 2 dames. Ik pakte de sokken uit mijn tas en kreeg positief commentaar. Oh je hebt een breiwerkje mee! Ja, dit zijn wachtkamersokken dames. Een meneer zat me te bestuderen terwijl ik aan het breien was en zei, kan dat ook iets langzamer? Ik zie niet wat je doet?
Waarop ik natuurlijk iets langzamer voir heb gedaan hoe je op de sokkenwonder van addi rond breit. Afijn, een heel verhaal over dat hij vroeger zijn moeder zag met lange stokken onder haar armen. We hebben gezellig gekletst tot ik aan de beurt was.

Voorlopig zit er standaard een werkje in de tas.

Liefs
Marianne.

1 opmerking: