donderdag 15 februari 2018

Handmade!

Ha bloggers,

Naast mijn handwerkjes heb ik nog een hobby.
Kaartjes maken.
Elke donderdagmiddag drinken Riet en ik koffie. De bedoeling is dan om een kaart te maken.
Nou......
Dat was heeeeeeeel lang geleden zeg.
Maar vandaag hebben we toch de draad weer opgepakt.
En ik moet zeggen, het is leuk!
Jammergenoeg had Riet totaal geen inspiratie om een kaart te maken. Ik heb daar van geprofiteerd, in die zin, dat zij voor mij gestanst heeft....

Ze wilde wel, maar het ging gewoon niet. Ik heb dat veel vaker dan haar. Maar nu waren de rollen omgedraaid.
Bedankt Riet, voor je koffie en je hulp!

Liefs
Marianne.

2 opmerkingen:

  1. Kijk dat zie ik graag ,en was weer gezellig heee weer eens een kaartje maken.ja en dan laat je er maar 1 zien maar ze heeft er wel.........3gemaakt ha ha op naar de volgende kaartendag!
    Groetjes Riet xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart,Marianne.Lief plaatje en leuk afgewerkt met de bloemetjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen