zondag 27 mei 2018

Een echte Rianne!

Ha bloggers,

Wat een weertje he vandaag.
Warm, nat, onweer, zwoele nacht.

Ach, zomer in Holland, alles hoort erbij!

Nadat ik afgelopen week mijn fair Isle kussen af had,  mocht ik de Rianne kopen! O yeah!
De Rianne is het eerste ontwerp van Rianne, een prachtig zomerse sjaal met ajour, ribbels en andere leuke dingen.

Zij ontwierp voor het Koperdraadje met een prachtig mooi natuurlijk garen, bio..... Ik weet het niet meer want door de verbouwing in huis heb ik in de winkel mijn bollen opgewonden  en de wikkels weg gedaan.  Maar Lia weet dit zeker wel.
Het patroon krijg je bij aanschaf van de bollen,  nou ja strengen wol!

De verbouwing in de woonkamer is in volle gang!  Ik ben nu al blij🤔

Ach morgen even naar de bus voor het jaarlijkse borstonderzoek.  Daarna lekker breien.  Schoonmaken heeft toch geen zin. Hihihi....

Liefs
Marianne.

1 opmerking: