woensdag 23 mei 2018

Lege kaste en lege muren.

Ha bloggers.

Vandaag even geen gezellige breitijd, maar tijd om de woonkamer leeg te ruimen.
Quilt kar staat boven, breikar moet nog.

Natuurlijk krijg je bij opruimen van de woonkamer weer eens inzicht in wat je hebt.

Juist, veel prullaria wat weg kan.

Waarom?
Ja, de muren en het plafond worden behandeld komende week, daarna neem ik afscheid van mijn zo geliefde vloer na dertig jaar trouwe dienst en krijg ik een andere ik hoop net zo mooie vloer.

Soms moet je weleens concessies doen, de scheuren in de vloer en de toplaag zijn echt op.
En als je dan toch bezig bent moet u e het maar volledig aanpakken.
De gordijnen moeten ook weg, ik durf ze niet meer te wassen.

Dus. Ik heb nog breiwerk liggen maar het zal niet zo snel gaan. Ook het geocachen ligt even op zijn gat.

Ik ventmaak me wel.
Liefs
Marianne

1 opmerking: