donderdag 7 juni 2018

Overpeinzing

Ha bloggers.

Ik zit heerlijk in de tuin te genieten van alles wat bloeit. Ondertussen brei ik.
En ik peins.
Laatst liep ik ergens in de natuur in ons land en verbaasde me dat er grote windmolens stonden.
Ik begrijp dat dit nodig is.

Ik heb mijn eigen windmolen. Mijn geldboom in de tuin.
Hij hoeft geen water. Hij geeft geen stroom. Maar levert bergen geld op.

Hoe die ik dat vragen jullie je af.
Nou let op.
Ik kijk morgens naar buiten en denk, zou het gaan of niet.
Dan hang ik mijn was aan mijn boom en is mijn was droog voordat de regen valt.
Stel dat iedereen zo een geldboom zou hebben, zou dat dan niet een paar windmolens schelen?
Ik snap dat je op 3 hoog in een flat geen molen kan zetten. Maar een lijntje spannen kan toch wel?

Ach. Ik brei maar een stukje met een mooi willetje.
Liefs
Marianne.

1 opmerking: