zaterdag 11 juli 2009

Keuken gesopt en een kaartje gemaakt.


Hehe, ben ik weer. Het is alweer zaterdag, de tijd gaat echt snel.

Gisteren heb ik eerst de keuken maar eens een grote beurt gegeven, dat was dus echt hard nodig.

Wel heb ik nog een kaartje afgemaakt en het stapeltje van 5 meegenomen naar moeders, die er weer erg blij mee was.

Dit is het kaartje:

Een hele simpele, maar ach dat maakt voor haar niet zoveel uit, ze vind alles leuk tenslotte.
Komende dagen ben ik er niet, we gaan in huis wat klusjes doen en dinsdag komen vrienden een dagje op bezoek, heerlijk. Die dag is volgens mij nu ook al weer tekort als ik bedenk wat we allemaal willen doen!
Fijn weekend!

4 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje al vind jij hem simpel. Veel plezier
    volgende week

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart meid ! En je wel aan de afspraak houden he ......... My house was clean last week, sorry you missed it!
    Tot dinsdag !!! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marianne.
    Leuk dat je een kijkje op mijn blog kwam nemen, natuurlijk ben ik, nieuwsgierig als ik ben, een tegen bezoekje komen brengen en tot mijn verrassing, zag ik, dat ik niet de enigste ben met een zwak voor borduurkaarten ;)
    Ik vind hem hartstikke leuk en weer eens iets anders tussen alle scrapkaarten :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie kaart weer Marianne!

    Liefs,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen