woensdag 1 juli 2009

Yeah!!!!!!!!!

Vakantie!!!!!!!!!
Vandaag hebben mijn kids de laatste toetsen gehad, heerlijk, morgen moet Ger nog even naar school voor een of andere sport activiteit, vrijdag moeten ze even de laatste toetsen in kijken, niet dat ze dat willen maar het schijnt toch verplicht te zijn. Dinsdag boeken inleveren en volgende week vrijdag rapporten halen....
Wat een heerlijkheid zeg!
Geen wekker meer, geen stress meer. Nee dit jaar geen overgangsstress net als vorig jaar. An gaat gewoon naar de zesde en Ger gaat gewoon naar de derde....
Volgend jaar examen stress dat is dan wel minder, maar ja....

Even een fotootje van mijn laatste SAL vorderingen:
Dit is SAL 23 op de club van Jacqueline. Het zijn wilde katten en ik heb het volgende deel al klaar liggen om te maken, maar ik moet eerst even een kaartje maken voor een vriendin die (ohhh hellup) al over 6 dagen jarig is. Het valt niet mee hoor met dit warme weer creatief te denken;)
Groetjes Marianne.

2 opmerkingen:

  1. Ik ga hard mn best doen volgend jaar mam, zodat de examenstress hopelijk meevalt!
    maar ik beloof niks, haha!

    ziet er leuk uit die sal!
    wanneer komt er een fotootje van de efteling lieverdje?
    ik push je heus tniet hoor!
    wat zit je nou te bellen achter de computer, huphup! nee hoor!=)

    liefde!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tsja.... ben nu met nha bezig..... dan nog weer de katten, ach meis, het is vakantie, het komt wel goed.
    En fijn dat je volgend jaar je best gaat doen;) Geen examenstress hoor!

    BeantwoordenVerwijderen