donderdag 20 augustus 2009

Eindelijk weet ik wat er mis was.....


Die achtergrond he, die wilde maar niet lukken..... Blijk ik een verkeerd sjabloon te hebben, staat ook nog eens een text gewoon niet in een of ander vakje... Moet je die er zelf ook nog eens in zetten....

Nou ja... het staat er, er staan overigens ook twee hele leuke links bij! Kun je hele leuke dingen winnen als je van knutselen houdt.

Gelukkig hou ik daar niet zo heel erg van... LOL..... en heb ik de vriendin die mij ontzettend heeft geholpen beloofd het met haar te delen als ik zou winnen hoor!

Niet dat ik win, die kans is zo klein natuurlijk, maar ja.... je weet nooit!

Dus Metsje, voor jou:
Bedankt meid!
Dit kaartje heb ik vanmiddag lekker binnen gemaakt, het was mij te warm buiten, en om niet in slaap te vallen,ben ik toch maar wat gaan doen!
Nog een weekje hebben de kids vakantie, daarna gaat het harde school leven voor hen weer beginnen, dan begint ook mijn vrijwilligerswerk in de mediatheek weer natuurlijk. Maar... eerst nog een weekje genieten.
Liefs Marianne.

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart meid die je hebt gemaakt en oh hadden we dat afgesproken ; weet ik niks van joh !!!
    Maar je blog ziet er prachtig uit meid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Marianne :D!
    Fijn dat het ook met de achtergrond gelukt is, het ziet er prachtig uit!!!!!
    En er moet iemand winnen, dus waarom jij niet ;)

    BeantwoordenVerwijderen