zondag 10 januari 2010

11 januari 2010.


Vandaag alleen even een foto van de polswarmers die ik gemaakt heb voor de dochter van mijn vriendin. Vriendin breit zelf ook, maar kan niet op vier pennen breien, daarom vroeg haar dochter mij om in dezelfde kleur als haar sjaal en muts, polswarmers te breien.

Vandaag is het 11 januari.
Mijn mams had jarig geweest.
De eerste verjaardag dat ze er niet meer bij is.
Het liefst zou ik in bed kruipen tot de dag voorbij is, maar ik ga maar snel aan de slag met de gewone huishoudelijke dingen, dan gaat de dag ook snel voorbij.

Mam..... er brandt een kaarsje voor je omdat we je zo missen.

xx Marianne.

4 opmerkingen:

  1. mooie polsjes:) en sterkte vandaag meis..

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij kunt breien zeg!!!!

    Veel sterkte Marianne, ik denk aan je.

    Liefs,
    Ellenxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marianne wat leuk die polswarmer prachtig dat werkje erin.

    Heel veel sterkte vandaag.

    liefs miriam

    BeantwoordenVerwijderen