donderdag 15 april 2010

Love is blok 6!

Zo vandaag heb ik de liefdesquilt bij gewerkt. Blok zeven is ook al geborduurd, maar die laat ik pas zien als acht ook klaar is he, is leuker dan alleen.
Deel vijf en zes hebben vandaag een randje gekregen, zitten gezellig aan elkaar, dus die show ik hier vast.
Verder heb ik vandaag een slag geslagen bij de sterrenquilt van schoonzus en broer, er zitten drie blokken aan elkaar, het lijkt wat rommelig maar het zit wel goed hoor!

Na het strijken zag het er weer goed uit! (foto is van voor het strijken.....)
Nog drie blokken eronder, dan een mooie brede rand eromheen met een mooi gepit patroon, dan is hij af... Als je het snel zegt is het zo gedaan;)
Voorlopig wil ik volgende week de andere drie blokken aan elkaar zetten en aan deze blokken zetten en ga ik daarvoor.....
liefs Marianne.

2 opmerkingen:

  1. ziet er heel leuk uit Marianne love..erg mooi;)
    groetjesssss
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow dus toch nog gelukt, helemaal super meid !!! Je bent ijveriger geweest dan ik ..........
    Liefs Metsje

    BeantwoordenVerwijderen