maandag 21 juni 2010

Het begin is er!

Met gepaste trots presenteer ik:
Mijn allereerste Dear Jane blokje!

Had ik toch bedacht dat ik wel twee blokjes per keer kon maken, nou mooi niet dus. Met dit blokje ben ik zo'n twee en half uur bezig geweest zeg. Had ik ook nog de rijen verkeerd aan elkaar genaaid.
Nou ja, 1 per keer dan maar he.
Overigens heb ik dit blokje geheel met de hand genaaid en moet hij nog gestreken worden.
Deze quilt wil ik op de quilt as you go manier quilten (nog nooit gedaan, dus ook dat wordt spannend), moet ik alleen nog een mooi stofje voor de rand op de kop zien te tikken. Dat wordt dus een bezoek aan de quiltwinkel brengen  deze zomer!
Op naar het tweede blokje!!!
groetjes Marianne.

4 opmerkingen:

  1. Spannend he:) mooi blokje heb je gemaakt:_
    groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden meid!
    Succes met blokje 2

    Groetjes,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit Marianne!!!
    Succes met nr. twee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk meid ! Succes ik kom binnenkort ff kijken hoor
    xx Metsje

    BeantwoordenVerwijderen