vrijdag 23 juli 2010

minder warm............. dus actiever!

Ik ben gelukkig weer wat actiever nu het wat minder warm is, dus ik zal eens even een update geven van wat ik wel allemaal gedaan heb!
Allereerst heb ik deel 11 van Leap Froggie afgemaakt:
Vandaag heb ik heerlijk in huis gewerkt en eens de airco's uitgezogen, de slaapkamers lekker gesopt, de keuken uitgemest, en tot slot vanmiddag nog een uurtje achter de naaimachine gezeten om twee tasjes te maken. 1 Tasje voor mezelf:
En een tasje voor een vriendinnetje, maar ze wilde eerst eigenlijk geen tasje in haar tasje hoor, tot ik vanmiddag zei dat het zo handig was. Ze heeft het nog niet, is erg nieuwsgierig dus ik laat hem later aan jullie zien, als ze hem heeft, anders is de verrassing er zo af he! (sorry Leendertsen).....
Zo dan gaan we morgen lekker even in de winkel aan de slag met de workshop voorbereidingen en de voorbereidingen voor het 1 jarige bestaan! De cricut gaat mee, zodat Addy en ik wat kunnen freubelen voor de nieuw binnen tafel.
Liefs Marianne.

4 opmerkingen:

  1. Pfftt wat een actie meid en voor morgen succes met brainstormen en uitvoeren maar dat gaat vast lukken !
    xx Metsje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer goed uit Marianne!!!
    Succes met alles!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig je borduurwerk en van die mooie kleurtjes.

    Je tasje is ook harstikke leuk geworden.

    groetjes ♥ miriam ♥

    BeantwoordenVerwijderen