woensdag 18 augustus 2010

Vandaag nieuw in de winkel.

Zpagetti haken/breien, of tewel Hooked Zpagetti.
Dit is afval stof uit de textiel industrie waar dunne repen van gesneden zijn waar je dus mee kunt haken of breien. De nieuwe rage in handwerkland.
Gelukkig gaat "onze" hobbywinkel met de tijd mee en hebben wij dit sinds vandaag ook in de winkel. Tsja, dan kun je het als truttige handwerkster niet laten om er iets mee te maken he....
Breien op naalden nummer 12 gaat dus snel, heel snel. Het patroon komt uit mijn hoofd, in het boekje en op de site staan meest gehaakte tassen en ik wilde breien, vandaar....
Gehaakt heb ik ook, ook een superleuke rage: Ami's

poppetjes van ongeveer zeven centimeter groot. Ik zie nu pas dat het schildje van de schildpad niet zo goed te zien is.. hm... jammer, maar de groene is dus een klein schildpadje op verzoek van DD.
Nu maar weer snel verder met borduren aan de kerstkaartjes!
Liefs Marianne.

1 opmerking:

  1. Leeeuk die tas en die Ami's ook zo schattig. Voor het geval je het niet meer weet. Ik ben gek op herten en zeehonden en yorkies natuurlijk LOL


    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen