zondag 17 oktober 2010

Bijna kerst???

Het lijkt wel bijna kerst.........
Vandaag zijn er vijf gingerbread mannetjes geboren uit mijn handen. Ja hoor, het eerste pakketje van de beurs is verwerkt. Een heel makkelijk patroontje van Bep, keep it simpel, maar zo schattig. Het voordeel van een pakketje is dat je eerst wat maakt en ondertussen worden er weer nieuwe ideetjes uitgebroed. Natuurlijk heb ik nog bruine lapjes in de kast! Ik denk dat er dus gezinsuitbreiding komt bij de mannetjes.... Maar niet vandaag hoor, ga nu weer een poosje breien.
Liefs Marianne.

3 opmerkingen:

  1. wat een leukertjes zijn dat geworden.

    brei ze

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou je laat er ook geen gras over groeien zeg.
    Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve schat, wat zijn ze leuk geworden! Aan je tempo te zien was het een inspirerende dag voor je. Ook voor mij, super leuk vond ik het.
    Nog even ter overdenking wat de "beste raad" betreft, naast natuurlijk "voorraad" is voor mij "kameraad" ook een beste, en zeker zo'n lief beursmaatje als jij bent.
    Kussssszzzzz van tante

    BeantwoordenVerwijderen