dinsdag 9 november 2010

Het leven gaat door...

Het leven gaat gewoon door, dat blijkt maar weer.
 Mijn oudste heeft vandaag het felbegeerde roze papiertje gehaald. Dit betekent dus dat ik waarschijnlijk wat vaker de fiets moet gaan pakken.
Tsja.....

Op de handwerkbeurs had ik bij haar een pakketje gekocht van een quiltje.
Officieel staat er het volgende op:
Every women deserves fresh flowers every day.

Dit heb ik ervan gemaakt:

Sorry Bep, ik ben een blaadje van een bloemetje kwijt geraakt.
Ik denk dat die per ongeluk in de prullenbak is beland bij het opruimen....
liefs Marianne.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leukerdje is dat geworden.

    En je zoon gefeliciteerd met zijn rijbewijs wat minder is is dat jij straks door weer en wind op de fiets moet

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer goed uit Marianne!!!!
    Waarschijnlijk ga jij een sportieve toekomst tegemoet ;)

    BeantwoordenVerwijderen