zaterdag 28 januari 2012

Klaar.

Weer een werkje uit mijn hoekje afgemaakt, wat een klus zeg, Crazy patchwork voor een map.
Wel ontzettend leuk om te doen overigens. Jammer dat ik een beetje bij dezelfde borduursteken ben blijven hangen. Het is bestlastig om voor elk stukje stof wat nieuws te verzinnen. OP het grote www is ook niet zo heel veel te vinden voor de borduurstukjes, vandaar dat er wel heel veel lintjes enzo op zitten. Het is net scrappen met stofjes.

Ik heb er weer een berg van geleerd. Onder andere dat wanneer je een project van Crazy Patchwork gaat maken je moet zorgen dat je lap een stuk groter is dan de oorspronkelijke project moet worden. Door het borduren krimpt je onderlap namelijk! (die had ik dus op de goede maat gesneden). Vandaar dus het bloemenrandje rondom. Ach, het heeft wel wat...
Fijn weekend!
Liefs Marianne.

4 opmerkingen:

  1. Die is leeeuuuuk.

    Nou ik ben nog steeds aan het uithalen. Moest halve kruisjes zijn heb ik hele kruisjes zitten borduren GGRRR.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ongelooflijk leuk is ie geworden.
    Project 2 af begrijp ik.
    man, je gaat als een speer Marianne en je creaties zijn schitterend.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem ook geweldig Marianne!
    Liefs Riet

    BeantwoordenVerwijderen