maandag 27 augustus 2012

een Affo uit mijn mandje!!!

Een tijdje geleden heb ik mijn hoekje opgeruimd met het voornemen dat ik niets nieuws mag starten voordat mijn mandje leeg is.
Gelukkig zit er volgens mij schot in;).
Gisteren heb ik dit kussen af gebreid en in elkaar gezet.
Nu is de beurt aan mijn blauwe truitje, dit was voor de zomer bedoelt, maar ja..... de zomer is bijna voorbij, het was te warm om iets in handen te hebben dus ik heb ontzettend veel gelezen en een beetje geborduurd aan Esher, maar echt niet veel, het was gewoon te warm. Dus nu de vaart maar in de trui zetten, dan kan ik daarna mijn wintervest gaan breien!

Puk is ook weer in zijn  gewone doen, hij heeft het ook zoooo warm gehad.
Maar ja, hoe leuk hij ook is, hij wil alleen heel dichtbij op de foto of stiekum als hij wat verder weg is:

Liefs Marianne.

4 opmerkingen:

  1. Hallo Mariannne,
    Wat goed om je voornemens ook echt ten uitvoer te brengen..je kussen is heel mooi geworden..
    Wat een schatje je hondje..

    Fijne dag, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marianne,
    Ik vind je kussen heel mooi, het nodigt uit om naar te blijven kijken en te fantaseren hoe je dat zo gekregen hebt.
    Lekker je zomertruitje afbreien hoor, ik verwacht nog mooie septemberweken, dus dan heb je er nog plezier van. Daarna kun je wel aan je dikke vest beginnen.
    Puk is goed gegroeid, hoe gaat het met jullie tweetjes, kunnen jullie de lengte van de wandelingen al op elkaar afstemmen?
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt mooi geworden je kussen. Dat zou je toch niet gedacht hebben van die losse lapjes.
    Ja die Puk he. De Schat.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk geworden, ik moet m nog ff showen aan dd, denk dat ze het wel leuk vind, maar ja ook ik moet eigenlijk eerst wat afmaken voor ik iets nieuws mag beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen