woensdag 3 oktober 2012

de stoel is klaar!

Hier is dan de stoel voor Hugo, ik moet zeggen dat ik het jammer vind dat hij klaar is, het was zoooo gaaf om te doen!



Dit is de achterkant, hieronder zit de rits waarmee de hoes van de stoel af kan.
Voor het losse kussen heb ik nog een extra hoes gemaakt, zodat die makkelijker gewassen kan worden, wat soms nodig is bij kleine kindjes he:D.
Er komt nog een kleine verrassing bij, maar die laat ik pas zien als de ouders de stoel opgehaald hebben hoor, daar ben ik nog even mee bezig.
Maar goed, ik vond het supergaaf om te doen.
Bedankt Marco en Marjolein dat jullie dit aan mij gevraagd hebben!!!
 
Zo, morgen een update van mijn Hal denk ik hoor! Als het allemaal gaat lukken vandaag ben ik dan helemaal bij met de blokken, ze moeten dan nog wel even aan elkaar maar ja, eerst de blokken maar af he.
 
Het regent pijpestelen hier dus heerlijk weer om te handwerken!
 
Liefs Marianne.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne,

    Wat een werk en wat heb je dat mooi gedaan..mijn complimenten

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, deze bekleding zit veel mooier om de stoel dan als hij uit de fabriek komt, mijn complimenten voor je strakke werk, het ziet er prachtig uit! Wat leuk dat je zoveel plezier hebt gehad om hier aan te werken.

    BeantwoordenVerwijderen