zondag 20 januari 2013

Nieuw projectje.

Een tijdje geleden kocht ik een rode broek, erg leuk met daarop een zwarte top of zoals vandaag mijn zwarte vest. Maar ja... ik heb geen rode sjaal he... en ik ben dus echt van de sjaaltjes.. Altijd en overal heb ik een sjaal bij.
Dus ik heb mezelf getrakteerd op een nieuw project:
Stokhaken. Een wolletje uit de voorraadkast.
Vandaag hebben we heerlijk op zolder geruimd, onder de schuine kant hebben we schotten geplaatst jaren geleden en daar staan nu dus verhuisdozen vol spullen van de kinderen. Speelgoed, boeken, schoolspullen, fotoboeken, noem maar op. Alles zit in dozen nu, zodat ze die ooit mee kunnen nemen naar een eigen huis.
Ook ben ik met een geheim swap project aan de slag geweest, helaas kan ik daar niets van laten zien, dan zou het niet meer geheim zijn he.
Liefs Marianne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten