zondag 24 februari 2013

Allemaal WIPjes en wat affo's!

Vorige week was ik bij mijn vriendin op bezoek en zij had op de handwerkbeurs een bolletje wol gekocht waar ze een omslagdoek van aan het haken was. Zo leuk met allemaal kleurtjes. Laat ik nu nog een prachtig sokkenwolletje in de kast hebben liggen wat uitermate geschikt is voor een lekkere omslagdoek voor in de lente. Ook helemaal in de lentekleuren!
Dus ik ben thuisgekomen gelijk begonnen. Nu mag ik ff verder niet haken, want het is de bedoeling dat deze mee gaat op vakantie om te haken. Lekker makkelijk, niet nadenken... heerlijk in de auto haken!
Dus moet ik verder met deze trui:
Een heerlijke trui waar het rugpand dus van klaar is. Ik probeer een patroon per dag te breien, wie weet lukt het me om deze voor de vakantie af te hebben zodat hij mee de koffer in  kan voor een koude dag.
Verder ben ik met de HAL deken helemaal bij!
Hier heb ik er dus 2 van he..... nog 1 rij te gaan met beide delen dan kan hij aan elkaar en kan ik hem af gaan werken met een mooie rand.
Dus nog 9 blokjes! Dit zijn er 54, het worden er per stuk 63, dus totaal 126 blokken voor mij. Nog steeds leuk om te maken hoor!
Ik heb ook wat kleine dingetjes tussendoor gemaakt.


twee pannenlappen en een rode colshawl.
Fijne maandag!
Liefs marianne.



2 opmerkingen:

  1. Je haalt zo de lente in huis met dit heerlijk haakwerk! Succes met de trui, die wordt mooi! Je HAL ziet er super uit, hij wordt straks lekker groot! Succes met de laatste blokken.
    Je colshawl en je pannenlappen zijn ook al zo leuk, enig, wat een leuke werkstukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, leuk, leuk allemaal.
    Mijn trui waren ook 8 patroontjes tot het armsgat.

    BeantwoordenVerwijderen