dinsdag 9 april 2013

Jarig geweest en Quiltbeurs gehad.

Wauw, wat een verwennerij is een verjaardag toch he.... heerlijk, ik ben weer een jaartje ouder, dat is dan minder natuurlijk, maar ik ben me toch verwend!
Kijk eens wat een prachtige kaarten:
En dan kreeg ik bloemen van mijn vriendin Mirjam:
Een schitterend boeket!
En dan natuurlijk kadootjes:

Gaaf he!!! De envelop bevatte geld, een boek van mijn dochter om te lezen, een kookboek van mijn zoon om te bakken, van mijn vriendin Riet de Magnolia Ink, voor de nodige inspiratie. Van haar dochter de beker... helaas zijn de chocolaatjes al op! Van mijn andere vriendin Metsje kreeg ik via de post de mooie bloemen, pins, brads en het kaartpapier. Van tante kreeg ik het boek met 108 quiltblokken om te borduren. 
En van onze vrienden Kreeg ik het bovenste mandje met allemaal zelfgemaakte rommeltjes, prachtige Ot en Sien plaatjes in 3D op een boekje, een kaart en een luciferdoosje helemaal beplakt. Daarbij een geurkussentje en een stuk zeep ingepakt in een gehaakt tasje! Alles zelfgemaakt door Lenie! In een gezellig mandje verpakt!
De centjes heb ik zondag besteed op de quiltbeurs:
Het boek gekregen natuurlijk.....
1 huisjesquilt sprong er voor mij natuurlijk uit:
Allemaal blauwe huisjes!!!!!!!!!!!
Schitterend!

Er is nog meer te vertellen en te showen, maar voor vandaag moeten jullie het hier even mee doen!

Liefs Marianne.




3 opmerkingen:

  1. Ook hier alsnog van harte gefeliciteerd! Wat een heerlijke verwennerij heb jij voor je verjaardag ontvangen. Ik ben erg benieuwd naar je avonturen op de beurs, je aankopen zien er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook hier alsnog gefeliciteerd, wat ben je heerlijk verwend! Leuk om nu na te genieten en je verjaardagsgeld is goed besteed zie ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om alles zo bij elkaar te zien, geniet er maar lekker van mams! X

    BeantwoordenVerwijderen