zondag 14 april 2013

letters letters letters....

Het weekend zou twee weken moeten duren....
Ik heb drie boeken die ik van iemand geleend heb om te lezen,  een boek wat ik aan het lezen ben omdat ik het voor mijn verjaardag kreeg...
Verder ben ik druk met een kadootje alvast voor een vriendin die in juni jarig is... maar wat wel wat meer werk is dus vroeg/ op tijd beginnen is het devies.

Vanmorgen was ik heerlijk aan het lezen en bedacht me dat we vroeger bij ons thuis op zondag nooit iets anders deden. Gewoon omdat dat van het geloof van mijn vader niet mocht. Later mocht mijn moeder wel borduren, toen wij het huis al uit waren. Maar Zondags steek houdt geen week was altijd het motto van onze vader.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het soms heerlijk vind om een leesdagje te houden, maar om dat nu precies op zondag te doen..... soms is het in de week ook heerlijk om gewoon lekker met een boek te gaan zitten.

Ik wissel vandaag af met Frutten en lezen, ondertussen de marathon van Rotterdam op tv.
Genieten dus!
En een klein voorproefje van het Frutten:
Liefs en fijne zondag!
Marianne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten