dinsdag 30 april 2013

Nog een verjaardagsfoto en de HAL!!

Ik heb nog een foto van de verjaardag van Annemieke die ik jullie niet wil onthouden....
Ik vind hem wel erg leuk geworden!!!

Maar goed, over tot de orde van de (kronings)dag. Vandaag wordt Willem Alexander koning van Nederland, Beatrix wordt weer prinses en Maxima wordt koningin.
Ik geniet voor/achter de televisie terwijl de kinderen hun eigen ding doen.
Zo heb ik de HAL afgehaakt! Op zich was het laatste blok niet zo ingewikkeld, maar whow....... de rand.... niet moeilijk, maar een omtrek!!!!!!!!!!!
Kijk maar even:


Van boven naar onder: de deken helemaal, het laatste blok en de rand uitgelicht....

Goed, over de deken.... hij is dus klaar en weg... Morgen verhuisd hij mee naar Leiden, want het  past zo mooi in mijn huis mam en oma zei dat het een lekker dekentje is voor in de zomer, die heb ik nog niet mam....
Nou vooruit dan maar kind..... neem het dekentje maar mee en geniet ervan! (mama maakt wel weer wat anders:D heeft ze bedacht).....
Van de wolletjes die ik over heb ben ik nu een supergranny square aan het haken.... Volgens mij heeft Gina hiervan een tas op haar blog staan. Ik zal eens even gaan snuffelen...

Geniet van de Kroningsdag!
Liefs Marianne.

1 opmerking:

  1. Super leuke foto van moeders met dochter!!
    En dat dekentje geweldig wat een werk!
    Groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen