dinsdag 9 juli 2013

Noor Design Challenge!

Ja hoor, weer een uitdaging, dit keer een van het Noor Design Challenge blog
De uitdaging is vlinders en wel met een Bestie Butterfly Digi stempel die je hiervoor speciaal aan kunt vragen op het blog.
Ik ben dit keer zo vrij geweest om de Digi aan te vragen en daardoor verplicht ik me om mee te doen met de uitdaging:D Helemaal niet erg natuurlijk omdat het om een schitterende prijs gaat ( ga maar even kijken) en er een mooie stempel voor gebruikt moet worden.
Ik zelf vind dat deze Digi zich leent voor vrolijke kleuren, maar ook voor eenvoudig gebruik... Dus hij zal wel vaker gebruikt gaan worden denk ik hoor!
Dit is de kaart die ik er nu van heb gemaakt:
Ik heb gebruik gemaakt van een ronde Noor mal, de achtergrond. Verder heb ik wat oudere vlinders van Marianne Design gebruikt en een Martha Steward pons. De takjes zijn een pons van Nellie Snellen. De ondergrond van de bloemetjes, zijn witte bloemen uit de Cricut met de randjes gekleurd in de kleur van de roosjes. De roosjes komen natuurlijk gewoon bij de HobbyStunter uit Ridderkerk vandaan.....
Ik ben een beetje in de oude doos gedoken want het plaatje is gewoon met mijn Derwentjes gekleurd. Momenteel ben ik een beetje op de toer van gebruiken wat je hebt.....
Het papier? Dat weet ik ff niet van welk blokje het komt....

Liefs Marianne.

4 opmerkingen:

  1. zo zo jij hebt je kaartje gewoon al af!!
    Vind hem erg mooi:-) :-)
    liefs Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een wondermooi Kaartje, lieve Marianne!! Echt heel tof gemaakt, wat een Inspiratie!! Mooi dat ik je gevonden heb! Ik wordt je nieuw volgertje. Kom ook eens bij me voorbij en in mijn nieuw winkeltje. Ik heb op de moment 15% korting op alles an een tof Candy op mijn blogje. Tot kijk!! Vele lieve groetjes van Marina
    Mijn knutselwinkeltje is ook in het nederlands!!!

    BeantwoordenVerwijderen