donderdag 29 augustus 2013

Steken opgenomen

Zo, na het knipavontuur van gisteren,  vandaag de steken voor de rand aan de zijkanten opgenomen.  Ik heb ze niet geteld, maar ik schat dat het er duizend zijn!
Hoe heb ik dit gedaan.
Allereerst hen ik elke 10 cm en speld geplaatst. Tussen de spelen heb ik 25 stelen opgenomen, dit zijn mijn 10cm steken. Het kwam erop neer dat dit elke naald was. Gelukkig hadden ik dat niet direct door. Maar na een tiental cm wel.
Nu heb ik de steken opgenomen met de haaknaald, zoals ik eigenlijk altijd steken opneem. 
Tussen de zijkanten geen Ik nog een stukje van 10 tussensteken gemaakt, die ik straks weer doorknip.
Nu moet ik dus 10 toeren breien.
Ik ben benieuwd hoor, hoe lang ik hiermee bezig ben.
Liefs Marianne.

1 opmerking:

  1. Succes met je circa 1000 steken, ik ben benieuwd of je dat ook zo snel klaart als de hele shawl, want daar had je een respectabele gang in!

    BeantwoordenVerwijderen