vrijdag 4 oktober 2013

dag 2, opdracht 2=confrontatie.

Juist.
Die kwam even binnen.
Een ogenschijnlijk heel eenvoudige opdracht:
Zoek je vazen uit, tenslotte heb je echt niet 20 boeketten in je huis staan elke dag.
 
Precies.
Ik dacht, makkie!
Dat doe ik even.
 
Hoe confronterend:
 
24 potten en vazen. Welgeteld gaan dus weg! Ja het glas gaat naar de glasbak, het meeste is gescheurd of kapot. De potten en bakjes zijn ook een stukje af, vies, niet meer schoon te krijgen, noem maar op. Niets wat kringloop waardig is eigenlijk.
Sjonge jonge zeg.... Ik wist niet dat ik het zo bont maakte.
Oke, de blauwe potten staan nog in de schuur op de plank, er zijn zeker nog 10 vazen over.
zucht..... wat moeten we straks? In een leeg huis!
 
O ja, als troost mocht je een boeket kopen of uit de tuin halen. Dat laatste heb ik gedaan, gewoon uit eigen tuin. Zie je wel hubbie dat het verstandig was om nog even te wachten met het snoeien van de Hortens?
 
 
 
Takje met lampionnetjes erbij, Oleander erbij van de boom en zie een gezellig boeketje!
 
 
Liefs Marianne.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten