woensdag 9 oktober 2013

Dag 9.

Zo dat gaat best snel he... dag 9 van de Dr'uitdaging.
Op de link kun je volgen wat de opdracht en de doelstelling is.
Vandaag is dus opdracht, heel in het kort: Zoek je make-up spullen, shampoo's, luchtjes en je badkamer spulletjes uit.
Ook de tasjes in vergeten hoekjes!
Makkie. Elk flesje, potje enz telt voor 1 punt.
Zo 30 punten verdient vandaag!
Wat denk je daarvan dan?
 
Zo dat was het vrolijke stukje voor vandaag.
Zo meteen gaat mijn vriendin naar de crematie van haar schoonmoeder.
Voor haar heb ik dit kaartje gemaakt:
Veel sterkte... Blauw omdat haar schoonmoeder helemaal gek was op blauw.
 
Liefs Marianne.
 
PS. Ik heb even de punten tot nu toe opgeteld: 192 punten! Ik meen dat ik me opgegeven had voor 75 punten, dus  dit betekend dat ik kan stoppen:). Nee hoor, oktober duurt nog lang. Er zijn opdrachten die ik niet doe om de eenvoudige reden dat ik daar al mee aan de slag ben geweest.
xxxx

1 opmerking:

  1. This points project is interesting! I love the card very nice when words are hard to find.

    BeantwoordenVerwijderen