zaterdag 5 oktober 2013

Weer eruit.

En wel mijn hobbykast wordt opgeschoond!
 

 
 
De papierlade zit vol. Vol met papier uiteraard, veel wat er al jaren in zit en dus niet meer gebruikt word. Nu geld 1cm papier voor 1 punt. Dus 1 stapeltje van 1 cm = 1 punt.
Oke, ik ga beginnen. Eerst moet hij leeg:
 
Ohh hellup, ik zag het even niet meer zitten bij de bovenste foto. Hoe, wat waar enzo moet ik nu toch door? Eerst een kop koffie genomen.... Sjonge jonge zeg.... wat een puinhoop.
Oke, ik pak een tas:
Hierin gaat het papier wat ik weg ga geven. Ook een tasje gepakt voor oud papier want zoals jullie zien ligt er ook gebruikt papier tussen, een gat erin, gaten erin van ponsen, gescheurd, noem maar op. Ik verzamel dus......
Dit is het moment dat ik me realiseer dat ik wat verstandiger moet omgaan met mijn inkoopbeleid.
 
Het resultaat want na de kop koffie, even Puk uitgelaten hebbend ga ik toch door. Ja ik kan het niet zo laten liggen he.....
En dan gaat het snel.
 
 
De tas met weggeef papier raakt vol en de la ziet er weer supermooi uit! Helemaal naar mijn zin! Dat kleine rode tasje zit niet vol, maar dat gaat naar het oud papier!
Chapeau voor mezelf! Ik ben tevreden met het resultaat!
 
Op naar de volgende er uit daging!
 
Liefs Marianne.
 O, ik schat toch wel een punt of 30 hoor! Het is een gewone boodschappen tas vol papier....
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten