zondag 10 november 2013

zondag 10 november.

Na een onrustige week zijn we vanmorgen eerst even uit gaan waaien op de nieuwe Maasvlakte.
Wij waren daar nog niet geweest op het nieuwe strand en het ligt eigenlijk om de hoek, dus vanmorgen maar eens gaan kijken.
We waren met niet veel.... hihihihi.... 3 auto's op de parkeerplaats, waarvan 1 van ons was. Het strand was dus heerlijk verlaten. Ik snap het wel want het waaide enorm en als je dan niet de deur uit hoeft blijf je lekker binnen natuurlijk!
Puk heeft genoten en wij uiteraard ook.





En omdat het vandaag de tiende van de maand is  en ik eigenlijk elke tiende van een maand een update moet geven van een UFO.... ga ik vandaag maar eens een kruisje zetten op mijn UFO.
Nu ben ik zover:
Morgen zal ik laten zien wat ik gedaan heb.

Liefs en fijne zondag!
Marianne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten