dinsdag 7 januari 2014

2014

Zo, mijn eerste blog in het nieuwe jaar.  Het jaar begon voor ons verdrietig met het verlies van een dierbare. Na een zeer kort ziekbed is ze overleden. 
Voor ons gezin begon het jaar ook in een spannende tijd doordat mijn dh ziek was. We wachten nog op wat uitslagen,  maar voor zover we nu kunnen zien is het allemaal mee gevallen.
We zien het komende jaar dan ook met vertrouwen tegemoet!
Een jaar met hopelijk veel hoogte punten.

We vergeten het verdriet en gaan nog meer genieten!

Mijn eerste affo van 2014 is dit vestje met slofjes. Schattig toch?
Nee we worden geen opa en oma hoor, het is een kleinigheidje voor de dochter van mijn vriendin die zwanger is van een meisje.
Ik hoop dat ze er blij mee  is. 

Ik ga verder met het volgende project af te maken!
Ik wens jullie een gezond en liefdevol 2014 toe.
Marianne

5 opmerkingen:

  1. Ooooo.......wat snoezig die slofjes erbij!Wat ben je toch een schat heeee!We gaan donderdag echt weer aan de slag hoor,heb er zin in!
    En jullie ook allemaal een liefdevol 2014 toegewenst !!!!!
    Liefs Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat super schattig en mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen