maandag 3 februari 2014

Rood.

Rood is het thema voor februari op de Dottee Doll club.
Wij waren deze week even op de kofgie bij onze buurtjes en de buurvrouw was weer heerlijk aan het naaien geweest. Dat inspireert natuurlijk.
Ik heb dus letterlijk de draad vanmorgen opgepakt en ben heerlijk aan het freubelen geweest. Met dit als resultaat.
Hoe leuk is dat dan? ! Ik ben helemaal blij dat deze zo leuk gelukt ia, nu ga ik voor de swap aan de slag. Niet rood, maar wel Matroeshka. Hopelijk gaat die ook weer zo lekker en heb ik er straks weer een af. Rustig zitten in mijn luie steol.
Giateren vierden we mijn broer zijn verjaardag met een heerlijke brunch in uitspanning de Oranjezon in Vrouwenpolder met aansluitend een wandeling in het schitterende waterwingebied daar achter. Lekker anderhalf uur met iedereen gekletst en gewandeld. Ik heb genoten.
Toen we gisteravond rond half tien thuis waren hadden we een heerlijke, maar best vermoeiende dag achter de rug. Het was er wel weer 1 met een gouden randje hoor!
Maar vandaag mag ik dus een beetje rustig aandoen van mezelf.
Lekker frutten.
Liefs Marianne

2 opmerkingen:

  1. Oh how fun and she is so cute love these dolls I have a set of the wooden ones and I saw the dottee Dolls on flicker long ago, and made one it was a mermaid! I did not know it was a club is that a local club? That sounds like fun! You did a great job!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen