woensdag 27 augustus 2014

Restverwerking.

Ja, het gaat maar door. Voorlopig nog resten genoeg.
Maar......
Wat doe je met resten van resten?

Dat was even flink denken.
Ooit kwam ik een patroon tegen dst 10 stitches blancket heet. Je snapt het al, van de rsstjes van de resten maak ik een 10 steken deken.

Nu eerst nog wat kleine restjes maken. Dus een col maken voor bij mijn zwarte jas, met een patroon van Drops wat ik al enige tijd geprint heb liggen en wat ik dus in de map ooit maken had gestopt.

O, ik had ook nog een rest opgemaakt aan handschoenen.  Gebreid van sokkenwol. Je moet tenslotte op de winter voorbereid zijn.

Dus, col, handschoenen en een stukje 10 steken deken.

Ondertussen ben ik ook druk met het maken van kaartjes, maar daarover later meer.

Liefs Marianne.

1 opmerking: