zondag 4 januari 2015

Een doily.

Het kleedje wat ik nu op tafel heb liggen begint te slijten, het is een klein, rond gehaakt kleedje.
Eigenlijk moet ik dus een nieuw kleedje.
Lang gedacht hoe ik het kleedje zou gaan maken. Haken, nee, breien, nee.... nou dan frivolite? Ja, maar.....
Juist, ik wil naaldfrivolite leren!
Dus, patroon opgezocht op internet, geprint en gestart!
Nooit gedaan, maar.
Ronde 1 is helemaal klaar zoals jullie zien.
Ronde 2 staat op de naald!
Ik ben benieuwd!
Liefs Marianne.

5 opmerkingen:

  1. Looks like a wonderful beginning for the New Year !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marianne,
    Je handwerkje ziet er schitterend uit .Is geduld werk maar prachtig werk.
    Heb ik vroeger ook nog gedaan geniet nog van mijn handwerkjes .....
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen