donderdag 29 januari 2015

Geldenvelopje Dutch Doobadoo.

Op zich is de envelop denk ik al een feestje om te krijgen.
Doe@Ding, de hobbywinkel in Spijkenisse had deze week een scrapkit in de verkoop.  Volgens mij oversteeg de belangstelling hiervoor alle verwachtingen. 
Toen ik het zag wist ik, die wil ik hebben.
Ik weet uit ervaring dat een kit als deze vol op elkaar afgestemd materiaal zit.
Nou, dat is dus ook zo!
Een schitterend paper pad, met lintjes, cardstok, een stempeltje,  een stansje en pareltjes.
Geen verkeerde aanschaf dus!
Wel voldoende materiaal voor veel mooie kaarten en werkjes, ik ben er dus even zoet mee.
Zes keer per jaar gaat er een kit komen, ik ben nu al benieuwd naar de volgende!
Uit deze ga ik nog wat mooie kaarten maken is de bedoeling!
Liefs
Marianne.

1 opmerking: