woensdag 21 januari 2015

Hoe je van restjes wol af kunt komen!

Overal zie je Cal's (Crochet a long). Voornamelijk dekens.
Heel erg leuk en vooral vrolijk om te zien.
Daar is de Holland Cal, met heerlijke Hollandse patroontjes, waar Lenie, mijn vriendin mee bezig is.
Je hebt de Cal van Scheepjeswol, superleuk, twee vierkante dekens worden er gehaakt.
Er is de gewone Cal, die ook de randjesdeken van vorig jaar had.
Allemaal zo leuk!
Maar ja....
Ik ging het niet doen. Nee, ik ging het allemaal niet doen........
Totdat ik Sophie's Universe Cal 2015 zag......
Wauw. Wat gaaf!
Ja, dan moet ik Style Craft halen bij Monique in Delft.
Want dat haakt heerlijk, blijft schitterend in de wasmachine en droger. 

Tsja, daar heb ik eigenlijk geen tijd voor nu.
Maar wacht eens.
Ik heb nog een bak met resten katoen staan!
Juist, daarmee ga ik aan de slag. Gewoon resten opmaken!
Stel dat uiteindelijk blijkt dat ik niet genoeg katoen heb, dan kan ik altijd nog kleurtjes bij halen. Dat us niet zo erg.
Voorlopig loop ik 2 delen achter, dus ik ga snel beginnen!
Liefs
Marianne.

3 opmerkingen:

  1. O wat leuk, jij bent er ook voor gevallen! Wat heb jij een boel mooie kleurtjes, dat wordt wel wat. Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een slimme beslissingen, mooi kleuren genoeg zo te zien, veel plezier met deze CAL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh those are beautiful colors and I can't wait to see what you make!

    BeantwoordenVerwijderen