vrijdag 23 januari 2015

Tag voor een jarig vriendinnetje.

Bij de Hobbystunter is 1 x per 2 weken op zaterdagmiddag een make en take.
Er wordt gewerkt met nieuwe materialen uit de winkel.
Deze tag heb ik dsar een aantal weken geleden gemaakt.
Vandaag mocht ze met zoonlief mee die een verjaardag heeft vanavond na zijn werk van een vriendin.
Ik kwam erachter bij het zoeken naar een kaartje dat ik echt heel snel gewone kaartjes moet gaan maken.
De voorraad is aardig klein, welgeteld nu nog 1 leuke kaart, verder danes, heren, baby en trouwkaartjes in mijn bakje.

Volgende week maar eens flink kaartjes maken.
Er zit het een en ander in mijn hoifd aan ideeën,  maar voor mijn gevoel ontbreekt me de tijd.
Ik denk een kwestie van teveel interesses.

LiefsMarianne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten