woensdag 25 februari 2015

Sophie's Universe Cal deel 7!

Zooooo, deel zeven is klaar! Lekker vroeg in de week, nu maar wachten tot zondag voor het volgende deel.
Wat is dit toch leuk om te maken zeg, elke toer is anders, sommigen zelfs voor mij even denken(en ik denk dat ik redelijk goed kan haken en patroon lezen). Een echte uitdaging dus.
Kijk eens naar de toer met de roosjes, schattig toch!
Jammer dat de kleuren flets over komen, in het echt is het kleurrijker dan op de foto.
Maar ja, dat ligt aan het toestel denk ik.... hihihi....

Hintje? Goh, ben bijna jarig. Dh maar eens lief aankijken ...
Ah, nee, dat helpt niet, dat probeer ik te vaak.
Nou, dan maar gewoon afwachten he.
Jullie moeten het met deze kleuren doen voorlopig. Het is niet anders.
Op naar het volgende werkje, voor mijn workshop 15 maart wil ik toch wel een stuk van mijn vest laten zien.
O enne.... ik heb toch weer leuke inspiratie gezien op pinterest. Gelukkig gaat dh geduldig mee met mij naar de kringloop om spullen te kopen voor alles wat ik wil...

Tot de volgende show en tell maar weer!
Liefs
Marianne.

2 opmerkingen:

  1. I love it, and I know what you mean about the colors and the camera doesn't always get the colors write seems the colors are better in the close up picture to me :)

    BeantwoordenVerwijderen