zaterdag 28 februari 2015

Wat ga ik doen vandaag?

Ik heb mezelf een vrije dag gegeven, nou ja, behalve dat ik mijn was weg wil hebben mag ik iets helemaal leuks gaan doen vandaag.
Maar ja. Wat ga je dan doen?
Keuze maken....
Zoals jullie weten heb ik veel te doen.

Toch denk ik dat ik heerlijk aan de kaart ga, afgelopen week heb ik weer leuke dingen gezien, plaatjes gekleurd, een mooie mal gekocht bij de Hobbystunter. Dus dat trekt wel heel erg!
Maar mijn hoofd zit zo vol met andere leuke dingen....
Toch ga ik eerst heerlijk aan tafel die kaartjes eruit gooien.

Deze dame is natuurlijk weer een Julie Nutting Doll stamp. Dit is zo gaaf om te maken.
Ik wil hiervan ook eens een vintagekaart maken, volgens mij moet dat ook gaan lukken.

Volgende week maar eens een dagje plannen voor die andere leuke dingen die ik wil maken.

Liefs, fijn weekend!
Marianne

1 opmerking: